Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2004, 21:47   #35
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
BTW : Kun jij een chinees niet herkennen tussen autochtone Vlamingen? Ik wel.
Stelling 1: Mensen, ongeacht hun afkomst, worden als Vlaming beschouwd wanneer zij zich gedragen als 'Vlaming onder de Vlamingen'. (wat die inhoudloze slogan ook juist mag betekenen)
Stelling 2: Je kan puur op uiterlijke kenmerken uitmaken of iemand al dan niet Vlaming is.

Bon, nu moogt gij vinden dat stelling1 en stelling2 niet met elkaar in tegenspraak zijn, maar mijn gezond verstand leert mij toch wel net iets anders! Daarom, beste Antoon, was de uitspraak van Filip Dewinter niet meer of minder dan racisme van de zuiverste soort.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden