Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Ik vraag me af wat je kan aanvangen tegen kinderen die je het leven zuur maken. Ze gaan luidruchtig op de vensterbank zitten en kloppen op de ramen om mijn honden uit te dagen. Ze gaan op de voordeur beuken.
Ik wordt echt bang dat één van mijn honden vroeg of laat echt door de raam springt als ze zo verder blijven doen.
Echt: ik ben die uitdagende belhamels meer dan beu en voel me ech machteloos. Ze zijn zo snel dat ik ze gewoon niet te pakken krijg, want ik zou ze maar al graag een pak op hun broek geven, gezien hun ouders toch geen zin hebben om hen op te voeden.
|
Mag ik eens een politiek incorrecte vraag stellen: gaat het hier om allochtone of autochtone kinderen? Ken iemand datzelfde probleem had in Antwerpen, het ging toen om (kinderen van) 'Nieuwe Belgen'. De instanties zullen wel reageren dat kinderen en jongeren het recht hebben om te 'spelen' en dat je verzuurd bent. In alle geval, allochtoon of autochtoon, van mij krijg je fiat om ze eens een pak voor de broek te geven. Zie alleen niet dat de ouders klacht indienen, want dan ben jij de geweldenaar.