Auto,s helemaal op water bestonden al lang.
ik heb een ding in mijn auto die hho bijvoegd.
en ik bespaar nu ruim 30% en dat kan ik waarschijnlijk uitbreiden naar 100%.
DAt wil zeggen dat ik dan het dubbele aantal klm reid met de zelfde liter benzine.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik heb de reclame aandachtig gelezen.
Uiteindelijk beweren ze niet dat ze met water alleen rijden: ze gebruiken dit enkel om HHO gas te maken (atomaire waterstof en zuurstof gemengd, volgens het principe van Brown)
Ik ben leek in deze materie maar wel geïnteresseerd.
Diverse bronnen beweren (kijk maar eens onder HHO) dat dit gas de verbranding in motoren verbetert, en minder uitlaatgassen produceert.
Als ik dit alles zo bekijk lijkt het me inderdaad niet onmogelijk om een betere verbranding te bekomen van onze klassieke benzine, misschien met additieven, catalysatoren of toevoeging van een hoog corossief gas bij de luchtinlaat.
Wat me eigenlijk nieuwsgierig maakt is dat er blijkbaar in de scheikundige nijverheid zo veel verbeteringe van rendementen mogelijk is de laatste jaren, dat men er nanotechnologie gebruikt en de meest slimme katalysatoren maar dat een auto daar blijkbaar van gespeend blijft. Eigenaardig!
Is er iemand die ervaringen heeft met het gebruik van HHO gas in zijn wagen?
Er staan straffe filmpjes op Google video over experimenten van knutselaars die HHO gas in hun luchtinlaat spuiten en beweren aanzienlijke brandstof besparingen daarmee doen. Ook is er een firma (Pantone) die iets soortgelijks doet.
|