Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2008, 20:46   #52
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Je moet mij wel een ding eens uitleggen:

je hebt een bepaald systeem (verkeerd of juist daar gaat het niet over indeze gedachtensprong) waarbinnen 4 franstalige burgemeesters democratisch verkozen worden ?

sowieso zelfs al verplichten we nu gewoon die franstalige burgemeester van op een vlaamse lijst te staan, heb je democratisch toch wel 'iets' dat je aan uw laars lapt ???

nu zit ik hier de zaak voor de walen te pleiten, maar enfin, de twee kanten bekijken kan nooit geen kwaad
Je moet mij wel een ding eens uitleggen:

je hebt een bepaald systeem (verkeerd of juist daar gaat het niet over indeze gedachtensprong) waarbinnen een welbepaald kiesarrondissement democratisch volgens de grondwet geplitst moet worden, en wat reeds meermaals door de rechtbank is uitgevaardigd ook.

sowieso als men het niet splitst, hebben die welbepaalde franstalige politici democratisch toch wel 'iets' dat ze aan hun laars lappen ???

nu zit ik hier de zaken gewoon terug om te draaien, maar enfin, de twee kanten bekijken kan nooit geen kwaad

Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 5 mei 2008 om 20:51.
Ongetemde Leeuw is offline   Met citaat antwoorden