Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2008, 17:28   #4
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Peeters zegt toch gewoon wat hij al verschillende keren heeft gezegd gebaseerd op de Vlaamse resoluties. Een aantal maanden terug heeft hij toch ook al gezegd dat de Vlaamse bijdrage tot de federale begroting afhankelijk is van de vette vis. Het ACW speelt al jaren geen rol van betekenis meer tenzij in het verdelen van de postjes. Inhoudelijk merk ik niets van de invloed van het ACW niet in het minst over de staatshervorming. Vreemd overigens dat de SP.a dit laat gebeuren want ik kan me onmogelijk inbeelden dat de partij daar achter staat. De splitsing van de arbeidsmarkt is voor velen al een stap de ver. Kijk we zijn al jaren ver in de discussie en opeens moet de SP.a zowaar een werkgroep oprichten om haar standpunt te bepalen. Het parlementair werk heeft verdorie bijna een jaar stil gelegen.

Ik heb zo de indruk dat Leterme een sitting duck is en dat niemand daar binnen de CD&V een bal om heeft. Als Leterme dingen binnenhaalt is dat ok maar als dat niet lukt moet ie maar zijn plan trekken.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 mei 2008 om 17:32.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden