Discussie: Hoogtevrees?
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2008, 21:08   #15
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat ik NOOIT zou durven doen, is zo gewoon een passant passeren. Je weet maar nooit dat het een gek is, die met een simpel duwtje je om zeep kan helpen.
Dat dacht ik eigenlijk ook toen ik het filmpje zag. En je zag de persoon die moest gekruist worden ook telkens zo kijken van '' en dan vriendelijk goeiedag zeggen. Je weet maar nooit natuurlijk.

Waar is het ergens?
Ik zou er wel op gaan. Maar ik word misselijk als ik beelden voor me krijg die bewegen en je door allerlei paden lijken te loodsen (zoals bv bij de vroegere windowsschermbeveiliging 'doolhoven' of het spelletje 'wolfenstein'.

Ik heb officieel hoogtevrees maar ik ben eigenlijk niet bang voor hoogtes, maar wel om te vallen en vooral dan om daarbij die vreselijke G-kracht of zwaartekracht in mijn buik te voelen. Daar kan ik echt niét tegen! Om dezelfde reden blijf ik uit alle pretparkattractie-toestanden.
Ik word wel duizelig als ik naar iets hoog kijk, of omgekeerd vanuit iets hoog naar omlaag. Maar dat houdt me niet tegen om als er een min of meer deftig pad is naar boven te gaan. Wel enkel met iemand die groter en sterker is dan mij en die ik heel goed vertrouw en ken.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 mei 2008 om 21:08.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden