Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2008, 20:49   #17
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Leterme heeft natuurlijk niet de flair van VHS, maar zijn we daar ver mee geraakt??

In de CD &V zitten er nogal wat droogstoppels, maar daarom zijn ze niet minder bekwaam!!!

ik zei het al: ik ben in geen geval een tsjeef , maar ik zou Leterme MET het kartel toch nog een kans geven.

Op een Franstalig forum verdenken ze hem zelfs dat hij een regie heeft uitgestippeld met het kartel en dat hij dat volgt, terwijl iedereen zegt dat hij zijn partij niet in handen heeft;

Wel dat was eigenlijk ook al lang mijn mening: hij moet eerste minister zijn van alle Belgen, maar zijn partij is een Vlaamse partij en ik weet eigenlijk niet echt wat ik ervan moet denken: zit er een strategie achter of kan hij het niet!!

Ik geloof nog altijd in het eerste; en in zijn goede bedoelingen voor HEEL Belgiê . Jammer van die bende Hoogmoedige Brusselaars, want met de staatshervorming en de bevoegdheden voor de regio's, denk ik nog altijd dat er goed bestuur kan komen en dat ook Wallonië er weer bovenop kan geraken, maar ja , als er een klein groepje bourgeois met de hulp van de Waalse politici hun voordeel en hun eisen laten primeren op het welzijn van tien miljoen anderen, dan komt hij er niet toe, en dat is heel de kwestie.

Toegeven zou idd een oplossing zijn, maar dat mag hij zeker niet, dus eigenlijk kan hij niets bewijzen!!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden