Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2008, 09:06   #8
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik heb toch het gevoel dat ik,dankzij mijn hoger diploma,meer mogelijkheden had om van job te veranderen(hetgeen ik dan ook al verschillende keren gedaan heb).Door die bagage die je al van in het begin meebrengt,en bewezen studiemotivatie,wordt je als "inzetbaarder" beschouwd voor meerdere soorten jobs.Dat mijn werk al meer dan een decennium niks meer te maken heeft met mijn studies (A1-Electronica) interesseert mij,noch de werkgevers ,blijkbaar ook maar één zier...(Over een sector die grotendeels in China gevangen zit maken we ons geen zorgen meer )

Dat mijn "loonkloof" dan minder groot zou zijn tov collega's die voor de rest van hun leven op de lijn,in produktie,zullen staan kan me eigenlijk geen moer schelen.Tegen mensen die over dat punt klagen zeg ik altijd :Als het elders "beter" is,awel,klaag niet,maak uw valies,en ga waar het beter is.Tienduizenden zijn U al voorgegaan...
En vooral,Kom NIET meer terug als je oud en gebrekkig wordt en behoefte hebt aan ons "schandalig sociaal stelsel"....
kelt is offline   Met citaat antwoorden