Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Neirynck
Het is maar omdat men blijkbaar per sé mij op dit forum wil, dat ik toch eens ga reageren op dat Spijker Muis geval dat, sinds ik dat forum off line heb gezet, er niks beter op vindt dan overal te gaan uithuilen.
|
Hmm, SpijkerMuis geval dus... Getuigt niet echt van respect voor uw gesprekspartner, maar dat is iets waar jij en je kompanen niet echt van wakker liggen, vrees ik. Wel typerend dus.
Citaat:
Eventjes wat feiten:
Er zijn op Lovendegem drie politieke sites (Vlaams Blok, Groen! en SP.a). Geen van de drie heeft een forum of gastenboek. Kijk allemaal eens naar jullie gemeenten en dan zal je zien dat er bijna nergens iets dergelijks aangeboden wordt. ... Het forum werd verwijderd om diverse redenen: tot een paar dagen voor de verwijdering was er geen bezoek. De beslissing was al genomen en het is niet omdat er ineens 3 of 4 bezoekers zijn, dat daarvoor een forum moet opengehouden worden.
|
Feit: het VB-Lovendegem
had een forum waarop ze lustig hun propaganda konden spuien. "Toevallig" was er blijkbaar beslist om dit forum op te doeken, "toevallig" nét op het moment dat er enkele kritische overpeinzingen werden gepost. Flauwe excuses blijven flauwe excuses, hoe lang en hoe vaak je ze ook herhaalt, Geert!
Citaat:
Dat forum was een poging, wel het is een mislukking geweest en dat geef ik grif toe.
|
De enige mislukking was het feit dat jullie niet ongestraft jullie propanganda konden spuien, en daarom moest dat forum verdwijnen. Indien je blijft beweren dat dit niet waar is, bewijs dan het tegendeel en plaats het dan terug online, of bezorg mij de inhoud, dan zal ik deze zelf wel online plaatsen en hoef je je tijd er niet in te steken...
Citaat:
Daarenboven wordt het forum ook al volgepropt met pop-ups met reclame en dat heeft als enige resultaat dat de site minder bruikbaar wordt. We doen enerzijds een inspanning om een site zonder reclame aan te bieden en dan krijg je een forum dat nog wat reclame geeft. Nee bedankt.
|
Voor zover ik mij herinner viel je toen over het feit dat er zogezegd reclame voor de wereldwinkels werd gemaakt, terwijl het door jou aangebrachte topic de wereldwinkel in Lovendegem was. Normaal toch dat je dan posts krijgt die gaan over wereldwinkels. Eerlijk blijven, hé Geert.
Citaat:
Sindsdien wordt door één of twee personen daar aardig over gejankt. Terwijl ze de kans krijgen om met mij te discussiëren langs een adres, maar dat niet willen omdat ze de anonimiteit verkiezen. Nu goed, maar dat maakt mijn rekening niet in deze.
|
Met jou discussiëren via email heeft niks te zien met al dan niet de anonimiteit verkiezen en brengt volgens mij toch geen zoden aan de dijk. Interessanter lijkt het mij om in alle openbaarheid op een in principe voor iedereen toegankelijk forum te discussiëren zodanig dat iedereen kan meedoen.
Het feit dat ik verkies om anoniem te blijven heeft verschillende redenen. Eén ervan is dat ik een bange blanke man ben die het VB en zijn knokploegen niet onderschat (zie
http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html), en inderdaad represailles vrees. Naar het schijnt zijn er een paar die mijn bloed wel kunnen drinken.
Citaat:
Dat forum ligt plat en blijft plat. Misschien moet er maar eens iemand een neutraal forum opstarten in Lovendegem en dan zal ik Spijkermuis wel van antwoord dienen.
Voor het overige: over en sluiten.
|
Beste Geert toch,
in ieder geval bedankt dat je toch toegeeft dat jouw forum allesbehalve neutraal was; zoals elk weldenkend mens weet is een propagandamachine nu eenmaal niet neutraal.
Nu had ik echter toch op iets meer lef van jouw kant gerekend. Voor de laatste maal: waarom het forum niet hier online plaatsen, of is het hier niet neutraal genoeg? Of moet de server waarop het door jou vernoemde "neutrale" forum zou draaien zich fysiek in Lovendegem bevinden. Eigen kwieniewa eerst?
Bewijs nu toch es dat ge het meent als ge zegt dat ge mij van antwoord wilt dienen, en pak de draad op! Plaats het forum hier online en laat het volk oordelen over zin en onzin.
Of misschien ben je gewoon voorstander van censuur? Wat niet in je kraam past, haal je gewoon offline, en daarmee is de kous af. Over & uit...
SM