Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
nee, ik weet wel dat ik op dat moment teveel 'open' stond.
Geen idee, en nu?
Pin d"Ar
|
Ik denk dat het hier gaat om een fysieke manifestatie van een spiritueel wezen (demonisch wezen ).
In dit geval als wat je beschreven hebt klopt , zou het gaan om iets dat zich aan je wou vasthechten/bezitten (bezeten ... )
Ik denk sowieso dat je idd open stond hiervoor door iets in het verleden, maar het is vaak niet makkelijk te acterhalen wat dat "iets" is.
Het kan zelfs zo ver gaan dat het niets met u zelf te maken heeft maar met uw ouders/voorouders die diep in het occulte zaten.
Als je zoiets meemaakt moet je hulp zoeken, maar geen psychiatrische of psychologische hulp want die gaan je gek verklaren en een ganse resem pillen voorschrijven die het probleem niet oplossen.
Trouwens tegenwoordig maken die zelf ook al gebruik van occulte praktijken al dan niet via new age achtige toestanden.
Laat me ook heel duidelijk zijn dat de enige hulp die dit probleem blijvend kan oplossen er in bestaat om contact op te nemen met een pastoor die in het woord is (als hij geen christen is, heeft het nl ook geen zin, je hebt een christen nodig ) En nee het is niet zoals in die films ...... . Maar dat maakt het er niet minder erg om.
Voor zover ik weet kan je als niet-christen die "deuren" die je opengezet hebt niet sluiten dus dit kan nog voorvallen.
Ik weet dat je het hiermee niet eens bent, maar ik vrees dat er geen andere methode is. Maar je doet wat je zelf wil natuurlijk.
Ik spreek hier (gelukkig) niet uit eigen ervaring, maar heb wel al van anderen dergelijke zaken gehoord.
Dit soort "aanvallen" of hoe je dat ook noemt komen trouwens veel meer voor dan men denkt. Het is zeker niet abnormaal om minstens 1x in je leven hiermee te maken te krijgen. Maar dit kan velerlei vormen aannemen natuurlijk.
Toch nog even vragen of je toevallig niet in het bezit bent van kabouters, elfen, trollen of iets dergelijks in de vorm van speelgoed, amuletten of andere objecten of bijv een schedel of iets dergelijks of bepaalde occulte boeken of zo ?