Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2004, 12:09   #5
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Peuterpolitiek...niet mijn fout.....

vind ik goedkoop..is het paars' schuld dat het LPF-regeringsdeelname experiment- een flop is geworden en daardoor het Nederlandse volk in een econmische crisis zich nu bevinden..allez..niet zeveren hé ? parapluuke thuis laten ok ?
U denkt dat er een economische crisis ontstaat doordat een partij een half jaar deel uitmaakt van de regering? Beetje naïef vind je niet?

Ik vind het natuurlijk een goed idee dat er meer contact gelegd wordt tussen Nederland en Vlaanderen. Ik vraag me wel af wat er allemaal voor verschrikkelijks te zien is als de Vlamingen in Nederland het kabinetsbeleid komen bekijken. Onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid waren al grote problemen onder paars waar nu eindelijk wat verbetering te zien is, het immigratie- en integratiebeleid wordt nu pas serieus aangepakt (de discussie over uitzetting van mensen die niet in aanmerking komen voor een verblijfsvergunning is een gevolg van de oude vreemdelingenwet, waardoor de behandeling van asielaanvragen jarenlang kon aanslepen) en de privatisering van openbaar vervoer en nutsbedrijven gebeurde juist onder paars met de instemming van de PvdA (!). Blijft over justitie, infrastructuur, verkeersveiligheid, volkshuisvesting en de ruimtelijke ordening die in Nederland heel goed beheerd worden of geregeld zijn. Eigenlijk is alleen de sociale zekerheid slechter geworden onder het huidige kabinet, en is de situatie op veel andere terreinen niet verbeterd door bezuinigingen.

Ik ben dus zeer benieuwd naar het dramatische verhaal dat Steve Stevaert tijdens die busreis gaat vertellen. Zou het lukken zonder te liegen?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden