Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2004, 13:44   #3
JurgenD
Staatssecretaris

JurgenD's schermafbeelding

Standaard

Moet ik het zeggen ?

a) Zoek mensen rond je heen en probeer weer contact te zoeken. Zodat je niet alleen staat als een kieken in een kweekbatterij.

b) Probeer iedere maand een muntstuk GOUD te kopen. 't papiergeld is toch niks meer waard en binnen enkele jaren zul je er je gat mee kunnen afvegen.

c) Kijk uit je doppen WAT je koopt, en bij WIE je koopt.

Waarom zeg ik dat , ogenschijnlijk irrelevant ? Onze maatschappij is een kooplieden-maatschappij. Alles wordt bepaald door geld. Maar datzelfde geld wordt meer en meer virtueel, niet ondersteund door Goud, en de werkloosheid zal de komende jaren ENORME proporties aannemen.

ALs U nu nog niet doorziet dat de 'grote revolutie' van Marx er aankomt, doordat de bedrijfsmiddelen zich verplaatsen naar lage loonlanden zoals Polen of het verre oosten (China). Dat noodzakelijkerwijs dat leidt tot armoede bij de bevolking en dat er binnen de vijf jaar ofwel grote oorlog zal zijn ofwel een totale vernieuwing nodig zal zijn omtrend het begrip van onze maatschappij doordat er gewoon minder en minder werk zal zijn...

e kunt geen maatschappij blijven ondersteunen op de basis 'werk en geld' als alles gedaan wordt door robotten, computers en machines. Maar goed ook, alleen, een ander model zal zich opdringen.

En wilt U dan een kip zijn in zijn legbaterij, in een isolement ?
Organiseren.

De groeten. Ik wens dat allen wakker worden uit hun slaap !
JurgenD is offline   Met citaat antwoorden