Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2008, 17:14   #72
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
Ik denk dat dat voor een lilliputterstaatje als België moeilijk zal lukken.
En ik eet graag ook af en toe eens een tropisch vruchtje enzo. En hier energie produceren om op een betaalbare manier aan onze behoefte te voldoen? Forget it.

Nee hoor we kunnen zowel op vlak van energie als voeding totaal zelfvoorzienend zijn als we dat willen. Maar ja tegenwoordig doen ze vanalles en nog wat om het omgekeerde te bereiken. De boeren worden gesanctioneerd voor vanalles en nog wat en ze willen nu ook onze kerncentrales sluiten zonder een alternatief aan te bieden. Daarnaast is corrupte wilfried in de jaren 80 erin geslaagd om nationale uitverkoop te houden en zowel tractebel als electrable te verkopen. Proficiat Wilfried voor de domste beslissing van de eeuw te nemen !! Zo iemand wordt dan nog beloond met jarenlang een postje als voorzitter van de EVP, terwijl die eigenlijk in de gevangenis thuishoort wegens corruptie en wanbeheer van belastinggeld.

Ik heb trouwens niks tegen import en export ... maar in tijden van nood moeten we wel zelfvoorzienend zijn. En op dit moment is dat niet zo en dat is de hoofdreden dat we met deze inflatie zitten. Anders kan je eenvoudig de markt afsluiten tot de rest van de wereld ook zijn problemen heeft opgelost, maar in plaats daarvan zijn we nu afhankelijk van de wereldmarkt en dat is het grote probleem. En Le Therme(ja hij is franstalig en dan zijn de vlamingen zo dom om op hem te stemmen lol ) met zijn 800 000 leugens gaat daar ook niks aan veranderen. Hij is trouwens al goed bezig om Suez nog wat rijker te maken via een nieuwe wet ten koste van de aardgasverbruikers.

Laatst gewijzigd door dirk001 : 14 mei 2008 om 17:18.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden