Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Ik heb geen praktijkvoorbeeld gevraagd, maar een aantal vragen gesteld om de stevigheid van je discours te testen. Ik stel vast dat je het antwoord schuldig blijft.
|
Ik stel vast dat jij elk antwoord dat niet binnen je islamistische kraam valt vertikt te aanvaarden als antwoord. Hetgeen mijn stelling weer bevestigt dat een debat met moslims onmogelijk is. Vandaar ook de noodzaak om met eenvoudige praktijkvoorbeeldjes de moslim in jou tot verlichting te brengen Maar als zelfs dat niet helpt, tja blijf dan maar spartelen tussen je koran en de dogma's van de links-progressieve kerk.
Citaat:
Wat het forumlid system betreft: je post die ik met opzet niet geciteerd heb, was op het randje van de persoonlijke aanval. System heeft het recht met jou van mening te verschillen. Als je hem dat recht niet toekent, dan heeft een discussieforum geen zin.
|
Als islamist besef jij natuurlijk nog niet dat het omgekeerde ook geldt. Online heeft het recht met jou van mening te verschillen. Als je haar dat recht niet toekent, dan heeft een discussieforum geen zin