Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2008, 14:54   #1
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard Turkse Nederlander is de drieënvijftigste forummer van de week

Derk De Tweede hyeeft zijn opvolger gekozen, het is Turkse Nederlander.

Turkse nederlander omschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben zeer vereerd met deze voordracht. Een korte biografie:

Mijn ouders zijn afkomstig uit Turkije. Eind jaren zestig is mijn vader als gastarbeider naar Nederland gekomen. 3 jaar later heeft hij mijn moeder naar Nederland gehaald. Ik ben in Nederland geboren als 4e van 6 kinderen. We zijn nu met zijn vijfen omdat mijn oudste broer een aantal maanden na zijn geboorte overleden is.

Het is bijzonder lastig mezelf te omschrijven. Ik hou van Nederland en van Turkije. Ik ben een moslim. Ik probeer altijd vriendelijk en respectvol te zijn. Ik probeer mensen te helpen wanneer ik kan. Ik streef een harmonieuze samenleving na waarin iedereen tot zijn recht komt. Ik ben geen aanhanger van een bepaald politiek systeem. Ik heb begrip voor aanhangers van allerlei politieke systemen. Ik heb begrip voor zowel linksextremistische als rechtsextremistische mensen. Voor zowel diep religieuze als seculiere mensen. Het gaat mij niet om de ideeen van de persoon. Het gaat mij om de mens in die persoon die een goede toekomst nastreeft voor zichzelf, zijn kinderen en de wereld.

Ik ben een vrijgezelle man van 28. Ik zou graag willen trouwen en vader willen worden. Ik heb een goede em leuke baan maar dit is niet wat ik altijd wil doen. Ik bedenk allerlei nieuwe theorien op het gebied van de economie, wiskunde, natuurkunde en de genetica. Een paar theorien heb ik op dit forum al geplaatst. Ik sport vaak en regelmatig.

PS: Wat heb ik vaak het woord 'ik' gebruikt zeg

met vriendelijke groet,
Turkse Nederlander

Pluche is offline   Met citaat antwoorden