Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2004, 17:20   #10
Muisje
Vreemdeling

Standaard

Citaat: Het Vlaams Blok bepleit een politiek die de vrijwillige, humane en begeleide terugkeer van legaal verblijvende vreemdelingen stimuleert, aanmoedigt en organiseert.

ik ben het grotendeels eens met thepiano eens, achter dit citaat moeten een hele hoop vraagtekens geplaatst worden.

Ik las hier eerder al dat vb parlementsleden het goed kunnen uitleggen, maar toch blijkt dat heel wat VB stemmers nog lang niet weten waarvoor het VB staat. En hiermee noem ik mijzelf zeker geen kenner, maar wat ik wel weet is dat het 70 puntenplan aanstuurde op een volledige deportatie van migraten, beginnend met illegalen en criminelen, eindigend met mensen die hier al generaties wonen en volledig geïntgreerd zijn. Mensen die hier wel eerlijk hun brood verdienen. En ik weet dat er rotte appels bijzitten, maar die zitten in elke mand, ook in de belgische. Is dat een reden om een hele bevolkingsgroep te straffen? Een bevolkingsgroep die ons land uiteindelijk zelf naar belgië gehaald heeft om hier het werk te doen dat niemand anders wou doen?