Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Of ik nu zelfstandige ben, en overvallen wordt, en geld kwijt ben, of ik ben loontrekkende en koop bij een dergelijke zelfstandige een uurwerk dat het begeeft, twee weken na het verstrijken van de garantie, waarop die zelfstandige me niet meer wil kennen, ik ben mijn geld ook kwijt....en ik kan zelfs geen klacht indienen... of me tot de verzekering wenden. Als ik kabaal maak loop ik nog het risico dat hij me neerknalt: hij wordt toch vrijgesproken, dus vloek ik stilletjes en maak geen kabaal...
|
[size=6]En alsof filo nog niet genoeg rond de pot draait en niet antwoord op vragen doet hij er nog een keer bovenop!
Gewoon tegenwerken, niet te geloven![/size]
Voor de 6de keer opnieuw! Je kunt het filo ik geloof in je. Lol.
1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren?
2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!
Ps: ik weet niet wat voor werk jij gedaan hebt maar indien ze jou om peren vroegen kwam jij dan ook met kokosnoten af?
|
Man,
Waar haal jij vandaan dat ik een verplichting tegenover jou zou hebben
Je hebt antwoord gekregen, het antwoord bevalt je niet. Et alors

[/quote]
Geef mij dan de link waar je hebt geantwoord op deze 2 punten. Ik kan het nm nergens vinden.
1) Dus jij beweert dat er geen enkele voldoende beveiligde zaak is in belgie die meerdere malen word overvallen? Of beweer je dat elke zaak die in Belgie tot nu toe al is overvallen allemaal onvoldoende beveiligd waren?
2) Indien jij geen zelfstandige zaak hebt kun je ook niet weten hoe het voelt om meerdere malen op verschillende wijzen berooft te worden van een groot deel opgebouwde spaarcenten en alle ingestoken moeite en risico's van het starten van een eigen zaak!
Inderdaad, je bent niks verplicht maar waarom zou je het niet doen. Er is toch niets verkeert aan zeker.