Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook
U geeft dus toe dat zulke dingen in de koran staan ? Is genoteerd.
Hoe het ook zit, voor grote problemen, grote middelen. We zouden bvb voor een voorafbepaalde tijdspanne, en mits een referendum, zekere delen van de grondwet kunnen opschorten, om eens duchtig grote kuis te houden.
Daarna, als alles terug peis en vree is, kunnen we terugkeren naar onze confortabele democratische rechtenstaat, die momenteel op afschuwelijk brutale wijze verkracht word, door gewetenloze schurken en profiteurs, zowel van autochtone afkomst (=corrupte politici), als niet-Europese allochtonen allerhande...
|
Ja een tijdelijke dictatuur, dat zou echt goekomen. Marx zei daar ook iets over en er zijn indd veel communistische regimes geweest die als een fase gediend hebben om uiteindelijk een betere samenleving te krijgen.

Met dat van de Koran bedoelde ik dat de kritiek die jij op dat boek hebt mss ook voor uzelf zou kunnen gelden. (en dat boek is dan nog meer dan duizend jaar oud, u zou toch beter moeten weten)
[En als u dat wilt noteren, mij niet gelaten. Ik vind kritiek op de Koran niet echt moeilijk en bijgevolg vrij banaal, maar als u dat zo bijzonder vindt...]
Op deze manier zou u gewoon al onze rechten in gevaar brengen, van zowel de Belgen als de allochtonen (die meestal ook Belg zijn, hoe ga je de fameuze 'Belgen van allochtone afkomst' zomaar buitensmijten? Iedereen die niet tot en met zijn grootouders kan bewijzen dat hij geen marokkaans/ moslimbloed heeft ofzo? (sounds familiar))
Bon, het doet er niet toe. U type zal toch nooit eerste minister worden en zulke voorstellen zouden nooit in een referendum goedgekeurd worden. (het volk is nu ook niet helemaal achterlijk)
Bovendien is onze democratie beveiligd tegen zulke dingen en zou Europa tussenkomen.
Jezus, bedenk nu eens een normale oplossing? Deze discussie is barbaars en nutteloos.