Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook
Men moet de vijand verslagen met zijn eigen wapens, dus, om die gasten buiten gevecht te stellen, zullen we inderdaad hun eigen methodes moeten gebruiken.
|
Dus: je beschuldigt je 'vijand' van bepaalde dingen, vervolgens gebruik je dezelfde methodes. Welk argument heb je dan nog tegen hen? 'Zij zijn eerst begonnen.'
Citaat:
Vuil werk mag vuil gedaan worden.
De afkomst mag inderdaad als maatstaf gebruikt worden. Ik ben altijd voorstander geweest om het kaf van het koren te scheiden, d.w.z. dat ik best enige goede ideeën heb opgemerkt in zowel de (uiterst) linkse als rechtse doctrines, en dat het niet is omdat zulke regime's grove, onvergeefbare fouten gemaakt hebben dat "het kind met het badwater moet worden weggegooid", en dat niets van hun politieke en economische systemen dus mag gebruikt worden. Integendeel, men moet er een synthese van maken, al het goede houden en de rest weggooien.
|
Dat is volgens u een van de goede ideeën uit die doctrines?
Citaat:
Het lijkt mij logisch dat als men speciale maatregelen neemt om de misdaad onder de vers geïmmigreerde bevolkingsgroepen aan te pakken, men hun stamboom nagaat, om eventueel de belgische nationaliteit, indien misbruikt, weer af te pakken. Even normaal is het dat deze maatregelen niet toegepast worden op autochtonen wiens voorouders hier wonen sinds eeuwen...
Verder, dat ik geen 1ste minister word, dat zit er dik in Ik probeer dan ook maar enkel enige naar mijn mening goede ideeën de wereld in te sturen langs deze weg, in de hoop dat iemand met meer macht dan ik ze leest, en daarna TOEPAST !
|
Het is anders een van de stomste ideeën die ik de laatste jaren gehoord heb, helaas zal ik u daar niet van kunnen overtuigen. Nuja jammer dan.