Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook
Zuid-Afrika is België niet ! Daar waar in België nieuw aangekomen economische vluchtelingen geknuffeld en in de watten gelegd worden, onderhouden en gesubsidieerd door de staat en het CGKR er nauwlettend op toeziet dat ze niet "gediscrimineerd" worden, maken de Zuid-Afrikanen er jacht op in de straten van Johannesburg, één van s'werelds meest onveilige steden . Zimbabwanen die de catastofische economische toestand van hun land ontvluchtten en zich in Johannesburg vestigen worden daar zoals konijnen omver geknald, en met machete's in stukken gehakt, op de openbare weg, midden in de stad. Hun winkeltjes worden door de Zuid-Afrikaanse rassenbroeders geplunderd...
Bron: video op FOK!nl
|
Tis nogtans hetzelfde hier en daar de nieuwelingen zijn niet welkom omdat ze "onze jobs en onze huizen innemen". En laat nu eens de helden van uw allooi degenen zijn die dit het luidst roepen...
Het is natuurlijk niet gemakkelijk zuid afrika is de enige die vooruit gaat daar waar de rest blijft ter plaats trappelen. Ik zie het somber in voor Afrika als ze altijd deze technieken gaan gebruiken. Ik hoop dat de regering het goed zal aanpakken (ik wil m'n vakantieplannen voor binnen twee maand nog niet laten vallen hoor

)...