Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2008, 18:31   #635
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Als allochtonen het land worden uitgezet vanwege hun criminele gedrag, dan vind ik dat ze in België wat mogen doen aan die straf procedure want een straf krijgen in Europese landen is net als leven in een hotel met een tv, telefoon, pc en nog wel eens een keuze maken wat je graag wilt eten.

Kom aan zeg zolang België harden straffen uit deelt net als in mijn geboortenland dan zou er niks aan de hand zijn, dan zou men nog een hoop centjes besparen en een hoop ellende.
U hebt duidelijk nog nooit in de gevangenis gezeten, hier niet en elders ook niet. TV kan je huren, geen geld, geen tv, telefoon is gereglementeerd, GSM verboden, internet eveneens (nee, u zal nooit kunnen chatten of forummen met uw talrijke landgenoten in het gevang hier). En wat het eten betreft, er zijn zo veel moslims dat men in sommige huizen van arrest, zoals de Begijnenstraat in Antwerpen volgens ervaringsdeskundigen, enkel nog halal-voedsel klaarmaakt, de duivel mag weten waarom, bij mij zou het alle dagen zwijnevlees zijn, en enkel de minst smakelijke stukken, de vettigste. Als je iets speciaal wilt, kan je dat kopen in de cantine van het gevang, maar dat is heel duur, en men koopt evenmin wat men wil. Geen sterke drank bvb.
Middelleeuwse kerkers zoals in arabische landen hebben we echter niet meer, daar zijn we te beschaafd voor geworden, maar mischien hebt u gelijk: voor uw landgenoten zou er een speciaal regime kunnen gemaakt worden, meer eigen aan de kerkers uit die misdadigers hun geboortelanden, of landen van oorsprong. Kwestie van respect voor hun cultuur te tonen ? Vermits u er zélf over klaagt ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden