Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria
Vlaanderen onafhankelijk, wat met Wallonie gebeurt, interesseert mij niet, maar dat moeten de Walen zelf beslissen.
Bij Nederland? Nu zijn we 60 percent van de Belgen, en we kunnen de Walen nog niet de baas. Wat dan als we een minderheid binnen Nederland zijn? Neen, bedankt.
|
Ja jongen want als jullie onverhoopt bij Nederland mochten komen gaan we jullie UITBUITEN!! Belasting omhoog, bijstand afschaffen voor Vlaanderen, benzine duurder, we maken jullie tot slaven! We zetten de Vlamingen die niet willen vernederlandsen aan het werk in strafkampen in Noord-Nederland, net zo lang totdat je net zo goed Nederlands kunt als wij, en onze feestdagen en cultuur in je eigen opneemt. Assimilatie en anders de dood kun je krijgen. Die arme nozems in Vlaanderen die hereniging wel zien zitten, die weten niet wat hun te wachten staat. Heel Nederland staat klaar om straks op welke manier dan ook, Vlaanderen uit te buiten! Er zijn al plannen om de Vlaamse bierbrouwerijen te plunderen, al het spoorwegmateriaal naar Nederland te verslepen, en de havens van Antwerpen te ontmantelen om Rotterdam sterker te maken.
Huppaaaa de zweep erover! De Vlaamse kakkerlak zal uitgeroeid worden totdat het land rijp is om bevolkt te worden door mensen met ECHT Nederlands bloed. Nederland is te vol, we willen gewoon wat meer Lebensraum richting Frankrijk...
Maar even serieus, wordt dit soort onzin jullie echt geleerd op de Vlaamse scholen? Ollanderhaat begint me een beetje de keel uit te hangen, ik begin een beetje dommebelgen-haat te ontwikkelen...