Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Jij hebt volgens mij een probleem met begrijpend lezen.
De agenten liepen 3 meter van hem vandaag, hij SMEET de fles.
Jij vindt dat natuurlijk normaal , dat ze flessen smijten naar mensen. Zeker als bij het kapotvallen glas in alle richtingen uiteenspat.
Onder provoceren verstaan de allochtonen tegenwoordig :
-In hun richting kijken.
-In hun richting ademen.
-Identiteitscontrole.
-Identiteitscontrole door een vrouw is provocatie van een hogere graad.
-Per ongeluk op hun tenen trappen in een druk cafe is vragen om een mes in je rug.
Moet ik nog verdergaan ?
Jij moet eens praten met de o-zo-racistische politie , over hoe moeilijk ze het hebben met die "smerige klootzakjes".
P.S. Ik noem Hooligans ook "smerige klootzakjes" , zelfs recht in hun gezicht. ( Ik ben een Club Brugge supporter ).
|
Citaat:
Dit weekend nog een allochtoontje gezien die voor de voeten van agenten "per ongeluk" een lege fles liet vallen.
|
nu wordt het "smijten"..."naar mensen. Zeker als bij het kapotvallen glas in alle richtingen uiteenspat." Het verhaal wordt sterker .... binnen een half uurtje is het een molotovcocktail, veronderstel ik?
Nutteloze identiteitscontroles zijn idd provocerend:hoe reageer jij als dezelfde agent, die jij kent, je voor de drde keer op één namiddag je papieren nog eens vraagt?
Kreeg je al dikwijls een mes in je rug omdat je in een druk cafe op allochtone tenen trapt?
Citaat:
Ik noem Hooligans ook "smerige klootzakjes" , zelfs recht in hun gezicht. ( Ik ben een Club Brugge supporter ).
|
En ga je soms eens op de vuist, zo? 
Ik een probleem met begrijpend lezen? niet zozeer, maar ik heb wel de indruk dat we niet dezelfde taal spreken...
|
Jij hebt inderdaad problemen.
Kijk naar mijn eerste post.
Kijk nog eens.
Als ik zeg dat hij de fles liet vallen voor de voeten van agenten die 3 meter verder liepen, dan bedoel ik wel SMIJTEN he.
Als een fles kapotvalt, dan gebeurd het wel eens meer dat het glas in alle richtingen spat, zeker als de fles vanop 3 meter is gesmeten.
Jij bent echt iemand die op de details gaat discussieren , omdat je toch de argumenten niet kan weerleggen he ?
En wat ik doe als een agent dat vraagt ? Misschien eens mopperen binnensmonds als hij verdergaat, maar ik zal geen vinger naar hem uitsteken.
Ik heb namelijk van thuis uit respect voor gezagsdragers meegekregen.
Ivm dat mes, mijn beste kameraad kan daarover meepraten ja, ik stond ernaast.
En ik zeg net dat ik tegen Hooligans hetzelfde zeg, ik zeg niet dat ik op de vuist ga.