Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert
Ten eerste is dat Meldpunt Discrimatie Internet helemaal geen bevoegd of gezaghebbende instantie van de overheid, maar een particulier initiatief dat door allerlei linkse clubjes ruimhartig gesubsisiëerd wordt.
En ten tweede is die Abdul Jabbar van de Ven een compleet gestoorde, zwaar bebaarde en bovenal haatzaaiende islamitische bekeerling over wiens uitspraken zelfs Kamervragen zijn gesteld.
Het moet toch echt niet gekker worden met dat geïmporteerde kamelenfokkersgeloof en hun linkse geitenwollensokkenadepten en andere politiek correcte zeloten die om het minste of geringste maar rasiesme beginnen te janken.
Gaat het OM tot vervolging over en komt het tot een veroordeling, dan lever ik per direct mijn Nederlands staatsburgerschap in, verbrand ik ritueel mijn paspoort dat dan immers toch het papier waarop het geschreven is niet meer waard is, en vraag ik asiel aan in Denemarken of zo, waar de politiek vooralsnog wel achter de vrijheid van meningsuiting staat en wél voor cartoonisten in de bres springt.
Voor de liefhebbers is hier nog even het werk van Gregorius Nekschot te bewonderen:
http://www.gregoriusnekschot.nl/blog/
|
Deze psychopaat, de fascist Abdul van de Ven kwam bovendien eerder nog in het nieuws wegens het bedreigen van mensen met dood, dat is nogal wat anders dan tekeningen maken die deze extreemrechtse fascist niet zinnen...