'k hem de vraag al in verschillende forums gesteld aan de mensen van de NVA maar ik krijg geen antwoord.
Daarom een nieuw forum en misschien wel een antwoord.
Volgens mijnen glazen bol en die is redelijk betrouwbaar zal het Vlaams Kartel de grootste partij worden met de Vlaamse verkiezingen.
De SPa wordt tweede grootste (blijft ongeveer status quo). het Vlaams Blok zal derde worden en de VLD krijgt een ferme tik tegen de oren.
Dan zal CDV-NVA aan zet zijn.
Met wie gaan ze dan een regering vormen ?
VLD gaat achteruit en dus als men respect (daar zijn ik weer met dat woord) wil hebben voor de kiezer (wie ?? juist die) is dat uitgesloten.
De SPA dan ? niet echt afgestraft dus zou mogelijk zijn. Maar hoe gaat men dan iets kunnen verwezenlijken van hun redelijk mooi ogende programma ? Hoe gaat men Elio Di Rupo iets anders laten zeggen dan non, jamais, impossible ?
Of gaat men voor 100 % voor Vlaanderen gaan en een regering vormen met het Vlaams Blok ?
Please tell me your plans...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|