Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001
Hitler was een antichrist en een antisemiet en een volgeling van darwin ....... . Zijn doel was om de evolutie wat te versnellen door alle "minderwaardige" mensen uit te roeien. Hij had een volledig lijstje die hij 1 per 1 ging afwerken.
|
Klinklare onzin!
Wat ik daar van denk ? Pure Christen Propaganda.
Klik
"De evolutie heeft het als enige over rassen, niet de bijbel. De bijbel heeft het alleen over joden. Hoe verklaar je dan de moorden op zigeuners en gehandicapten? Nee men wou een super ras kweken."
Een super ras zoals god bedoeld had inderdaad. Gods evenbeeld. Zijn gehandicapten volgens de bijbel ook geschapen naar Gods evenbeeld denk je? Zoek eens in een encyclopedie naar sociale rassendiscriminatie en je zal ontdekken dat het een uitvinding is een religieuze 'wetenschapper'. Joods of christelijk weet ik niet meer maar het werd onder andere gebruikt door de joden om zichzelf tot een goddelijk ras uit te roepen, de uitverkorenen. Deze arrogantie heeft Hitler keihard de kop in gedrukt door hetzelfde idee te gebruiken maar dan omgekeerd.
Same story voor het misbruik van het christendom.
Uiteraard is het christendom misbruikt, net als het jodendom. Maar zonder het geloof in een monotheïstische god en de menselijke zonde had Hitler nooit zijn volk kunnen mobiliseren. Ik beweer niet dat alle christenen verantwoordelijk zijn voor Hitlers daden. De joodse, christelijke (en dus ook islamitische) doctrine heeft zijn macht mogelijk gemaakt.
Als je in god gelooft dan ben je bereid om de duivel te vermoorden. In de ogen van de volgers van Hitler waren de joden duivels en niet gewenst in deze wereld.