Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2008, 16:25   #2
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

gewoon die werkezelsmentaliteit opgeven en niet neerkijken op mensen die betere zaken te doen hebben dan economisch actief zijn zou ook al veel stress bij veel mensen wegnemen (zowel bij de strevers die zich ergeren als bj de anderen )

en dat kost helemaal niets - mensen minder onder druk zetten om te presteren ( oa naar school gaan, werken enz ) zal leiden tot minder kosten, minder moeite en onvrede en meer prestaties

wat hier weer gebeurt is is datgene wat dagelijks gebeurt en is de prijs van jullie werkkampmaatschappij - een prijs die jullie ten volle verdienen gezien je er zelf voor kiest dat de maatschappij zich zo blijft organiseren.

achteraf dus niet sentimenteel zeiken over zo n zaken ( want daar hebben de slachtoffers nu toch niks meer aan ) maar er iets aan doen zodat het niet meer hoeft te gebeuren - en het enige dat je kan doen daaraan is die debiele slavenmentaliteit opgeven - het leven is meer dan werken en of studeren of presteren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 mei 2008 om 16:33.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden