Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Liegebeest. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Is 't weer zover ja? Mij woorden in mond leggen die ik niet gezegd heb.
|
Uw exacte woorden waren de volgende:
Citaat:
|
Neen, Dies. Net niet. Het Vlaams blok noemt als oorzaak het knuffelbeleid, ongecontroleerde migratie (importbruiden) en hun conclusies over de Islam.
|
Ik neem aan dat dit een antwoord/weerlegging was op het feit dat ik beweerde dat het Vlaams Blok het onveiligheidsgevoel toeschrijft als gevolg van (stijgende) criminaliteit, juist of niet juist?
Indien niet, dan verontschuldig ik mij, want dan heb ik uw woorden verkeerd geïnterpreteerd, maar dan zou ik het leuk vinden als u eventjes kan opklaren wat u daarmee dan wel bedoelde.
Indien wel, dan was uw bewering ten onrechte en ben ik dus absoluut niet diegene die aan het liegen is.
Citaat:
|
Ik heb wél gezegd dat ook het Vlaams blok aan propaganda doet, maar dat is maar normaal.
|
Natuurlijk is dat 'normaal', het is alleen hypocriet om anderen te verwijten wat je zelf doet. Nu goed, dit is een verwijt dat niet enkel ten aanzien van het Vlaams Blok gemaakt kan worden hoor.
Citaat:
|
Mijn betoog ongeloofwaardig? Guy het liegebeest
|
Is het nu echt zo moeilijk om op een volwassen manier, dit wil zeggen zonder op kinderlijke wijze mensen hun naam aan te passe, een discussie te voeren? Verhofstadt per definitie Guy het liegebeest noemen zet uw betoog inderdaad geen kracht bij.
Citaat:
|
Opnieuw de vraag: moet ik nu lachen of huilen?
|
Antwoorden op de vragen en uw stellingen met antwoorden formuleren is voldoende wat mij betreft, zoals ik u ook al eender antwoorde.
Citaat:
|
Zijn die slachtoffers some flauwekul?
|
Schrijf ik dat dan ergens misschien? Wie legt er hier ook weeral wie woorden in de mond zei u?
Citaat:
|
Ik zie geen reden om zo grof te zijn.
|
Waar was ik dan wel grof? Misschien kan je het toch ook eens proberen met argumenten!
Om alle misverstanden te vermijden formuleren we onze vraag toch nog maar eens opnieuw: "Is volgens het Vlaams Blok de belangrijkste oorzaak van het onveiligheidsgevoel (stijgende) criminaliteit?" Volgens u hé?
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Het BLOK MOET NIETS oplossen, ze zijn in de oppositie en moeten aanklagen.
|
Ook voor fernand blijft begrijpend lezen duidelijk geen eenvoudige opdracht. Ik schreef nergens dat het Vlaams Blok dat ze bepaalde problemen zouden moeten hebben opgelost. Ik schreef wel dat als het Vlaams Blok informatie verspreid ze er misschien wel goed zou aan doen om correcte informatie te verspreiden. Dat doet ze echter niet (cf. het onveiligheidsgevoel) en ze is m.a.w. geen haar beter dan de andere politieke partijen.