Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2008, 17:21   #15
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik denk dat we dan terug naar kleinere ondernemingen moeten gaan. Een firma met een paar tienduizenden arbeiders lijkt me nogal vermoeiend, overigens macht erotizeert altijd.. ook een sterke proleet kan erotizeren !
eigenlijk hoeft dat gebruik niet eens terug te worden ingevoerd - het werd samen met de slavernij eigenlijk toch maar enkel formeel afgeschaft

stel je maar eens voor - een vrouw werkt voor een baas en die baas weet dat ze zonder dat inkomenn van hem aan geen ander inkomen kan komen of dat ze van een uitkering haar huis niet kan blijven afbetalen.

ik zou de mannen die zodoende impliciet moeten toestaan dat de baas van hun vrouw met hun vrouw doet wat ie wil ( al of niet met medeweten van manlief ) de kost niet willen geven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2008 om 17:25.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden