Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2008, 10:23   #40
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dat is dus manifest niet waar. Maar de feiten zijn voor u blijkbaar niet belangrijk.
Innuendo.

Ik ben Jozef Ostyn niet, en ook Howard Zinn niet. En ook Voorwaarts niet en ook MO niet. Behalven Jozef Ostyn, heb ik die allemaal geciteerd.

De feiten zijn, dat de VS meer uitgeeft aan militarisering dan de rest van de wereld samen, en dat ze daarbij meer dan vijftig miljoen van haar eigen armste burgers sociaal in de kou laat staan.

En de feiten zijn, dat het militair budget weer recordhoogstes bereikt sinds de oorlog in Vietnam. Notabene door weer eens een volkomen overbodige en zelfs totaal illegale aanvalsoorlog.

De trieste waarheid is, dat het militair-industriële complex om de haverklap moet betrokken worden in één tot twee behoorlijke oorlogen, omdat de neoliberale wijsheid er nu eenmaal in bestaat, gewoon doorlopend in vredestijd als een oorlogseconomie te functioneren. Dat zorgt voor maximale zakkenvullerij en wordt dus als 'goed' bestempeld voor het vaderland en elke patriot is geacht daarachter te staan.

Laatst gewijzigd door eno2 : 29 mei 2008 om 10:30.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden