Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar
Woont in Marokko ander volk?
niet naar mijn weten. wat is een volk?
- Telegraafcolumnist Jos van Noord
amaai een columnist
verbaast zich over het grote verschil tussen Marokkanen in Scheveningen en in Marrakesh..
wat is een groot verschil ? zeer subjectief
"Vuile hómó's!" klonk het over de Scheveningseweg, net toen ik daar naar de haven fietste om wat verse visjes te kopen. Vier kliermarokkaantjes scholden vanuit hun auto een paar kerels uit bij de tramhalte. Te dom om te beseffen hoe ze zichzelf omlaaghalen.
inderdaad te dom. Om dan te veralgemenen. Waarom heeft hij geen klacht ingediend. Typisch om daarna in een krantje te beginnen zeuren. Had iets gedaan man.
Moet �*k eens proberen, in Marokko!
Dit heeft niets met marokko te maken. Dergelijk gedrag is overal not done.
Waarom geeft dat handjevol Noord-Afrikaanse medelanders telkens weer zo'n verkeerd visitekaartje af en hoor ik uit hun herkomstgroep nooit protest, zodat iedereen behalve Balkenende geïrriteerd raakt over die rotlui?
De 'herkomstgroep' is wel degelijk verontwaardigd over dergelijk gedrag. Het is waar dat er nog iets harder moet opgetreden worden
Met provocaties trek je aandacht.
amaai een psycholoog die Jos
Zoals die relnichten die overal neukparken willen, ook al zijn ouders met kinderwagens niet gecharmeerd van die afgezakte broeken in het publieke wandeldomein.
Als men (wie men ook is) over de scheef gaat, moet men een klacht indienen en optreden
Krijgen ze weer een rapport van meehuilwethouder Van Alphen, die zijn sociale ambtenaren nog één keer laat uitleggen dat alles moet kunnen.
wat een BS. Niet alles moet kunnen ! Wat een lachelijke insinuatie. Er is een kader waarin men vrij is, maar als men buiten de lijntjes gaat dan moet men er de gevolgen voor dragen. Alleen op een onbewoond eiland kan alles.
Wijkoudsten, buurtvaders, streetcornerwerkers voor die Berberklanten, je zou je als fatsoenlijke Marokkaan toch kapot schamen!
Hier begint hij te polariseren en te flirten met het discrimeneren van de ander.
Verder hebben die 'Wijkoudsten, buurtvaders, streetcornerwerkers' wel degleijk een nuttige bijdrage. Zij doen minstens iets, in plaats van beginnen te zeuren in een columntje
Uitkeringen voor nieuwkomers die ons haten.
wat een kinderachtige insinuatie en veralgemening. Dit is een smerige leugen.
Per KLM naar ons land
er zijn ook nog andere maatschappijen
, maar dan moet die andere passagier wél verkassen, want moe-met-d'r-boerka wil niet naast een man zitten.
belachelijk, niemand kan dit eisen en mag ook niet aan toegegeven worden.
en by the way was het een 'moe-met-d'r-boerka' ?
Wil blote kunst weghangen,
niemand kan dit eisen; mag niet aan togegeven worden. Er aan toegeven is dom
weigert een mannelijke arts,
tolereert geen bouwvakkers in korte broek
en gooit alle homo's liefst van een hoge flat,
dit is een smerige veralgemening van de mening van een waardeloze extremist
omdat sowieso niet-moslims niet deugen, want dat predikt onze salafistische imam in Den Haag luidkeels elke vrijdag,
weeral een smerige insinuatie. men kan de mening van extremisten niet veralgemenen. De gemiddelde moslim is deze mening niet toegedaan.
insha'Allah eerdaags onze vrije dag.
wat een belachelijke opmerking. dit wordt niet door de gemiddelde moslim opgeëist in Nederland
Een cartoonist tekent een rake prent
een cartoonist is vrij om te tekenen wat hij wenst, zolang dat hij/zij niet oproept tot haat, geweld of discriminatie, want dat kan er een strafrechterlijke vervolging komen.
Denk ook aan de naziprenten over de joden en de hetze tegen de joden dat het veroorzaakte.
- 'Met deze hand schud ik geen ongelovige de hand,
dit is weeral een domme veralgemening. Het gedrag van extremisten kan men niet veralgemenen
maar neem ik uitsluitend zijn geld aan'
een smerige insinuatie
- maar onze pliesie licht hem van z'n bed, met een man of twintig.
er is officiele klacht tegen deze cartoonist. De rechter moet nu knoop doorhakken. Zo hoort het in een rechtstaat.
Gij zult niet klagen, komt de fundamentalist Balkenende zelf intussen met het Elfde Gebod.
Godgeklaagd.
wat een geblaat: precies te lang in de zon gezeten in Marrakesj 
Alsof er in Marokko een ander volk woont, zei mijn buurman, die met z'n blonde tienerdochter naar Marrakesh was geweest. De buurt had hem zó gewaarschuwd: ze gaan met hun tengels aan je dochter zitten!
Wat is 'de buurt' ? Dit illustreert dat er bij velen enkel zwart/wit ideeën aanwezig zijn . Dom eigenlijk
Súperleuke vakantie gehad, iedereen aardig, lekker eten, niemand opdringerig, nergens getild. Een en al gedienstigheid en vriendelijkheid. Leuke jongelui, die hot en hip gekleed gaan. Helemaal top!
Voila, de falsificatie van de stelling 'pas op'
"Van wat ik in Den Haag zie, heb ik in Marokko n�*éts herkend", zei mijn buurman. "Zelfs de islam heeft daar iets positiefs!"
is de islam ineens positief. Je moeten weten wat je wilt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...r_volk___.html
Bovenstaand artikel lijkt me duidelijk,
dit is niet meer dan een pamflet van een tweede rang 'correspondent'/ aka 'columnist' van mijn voeten
en in plaats van Scheveningen had er net zo goed Brussel, Antwerpen, Marseille, Valencia of om het even welke West-Europese stad kunnen staan.
Dus, hoe komt het dat met name Marokkanen zich totaal anders gedragen in Europa dan in hun land van herkomst, terwijl ze in West-Europa juist veel meer kansen krijgen om zich te ontwikkelen en wat van hun leven te maken?
Zelf denk ik dat het een combinatie is van verschillende factoren is, waarvan de belangrijkste het niet aankunnen van de vrijheid in Europa, en hun heilig boekske zijn.
het is goed dat je erkent dat er diverse factoren kunnen zijn en niet altijd focust op je heilig paardje, 'islam'
|
zie hier enkele opmerkingen.
Laatst gewijzigd door goodwill : 29 mei 2008 om 12:37.
|