Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino
Maar waarom hebben de immokantoren hier nu een aandeel in? Dat aantonen, dat is de kwestie. Ik heb genoeg weet van kantoren die de prijs proberen te drukken juist om er wat schwung in te krijgen: relatief meer geld voor minder werk.
|
Het kan zijn dat er in jouw buurt wat kantoren zijn die de prijs willen drukken, misschien hebben zij nu te weinig "werk". Maar feit is dat als zij dit drukken dit nog een te hoog bedrag is in verhouding met het algemeen inkomen hier. Het blijft nog schandalig veel te veel.
Citaat:
Toch wel. Als verkoper ben je niet verplicht om met hen te werken en als koper kan je naar andere huizen kijken. Die zijn OOK duur, zonder immokantoor.
|
Wat heb ik in een vorig bericht gezegd? Ik heb je gelijk gegeven dat NU buiten de immo de prijs ook nog te hoog is juist omdat de immo de "trend" van schandalig te veel vragen hebben gezet. We zitten ermee en hoe geraken wij er vanaf????? Probeer hier een antwoord op te vinden, probeer ik ook zulle.
Citaat:
Dan vrees ik dat je eens wat meer rond je heen moet kijken. Af en toe en steeds meer en meer zie je: verlaagd in prijs. Ook dat huis van die vriend... 105.000€!!!!
|
Als mijn kinderen willen kopen, huur ik je in ok???