Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino
Je moet het niet zo bekijken. Een gezin is relatief goedkoper te huisvesten doordat ze met meerdere in 1 plaats leven. Ik denk niet dat dit met de bedoeling is gedaan om u aan het voortplanten te zetten.
|
dat zal idd het argument geweest zijn van de mannetjes van de vastgoedsector die mee de wetten hebben mogen maken - ook huurders zijn er immers nog nooit of amper in het parlement geraakt en dus hadden deze mensen daar samen met de mannetjes vd kerk vrijspel om de wettten zo in hun voordeel te maken - de sociale wetgeving is gegrondvest in een tijd waarin de kerk in ieder geval ook nog veel meer invloed had dan nu.
Citaat:
Natuurlijk niet. Als de prijzen van de huizen te hoog zijn, raken ze niet meer verkocht. Dat is voor niemand gunstig: niet voor de verkopers want die zien hun geld niet; en niet voor de kopers want die kunnen nergens wonen.
|
voila
Citaat:
Dat is correct gezien. Alleen vraag ik mij af hoe je die prijzen gaat drukken.
|
door terug te keren naar het zuiver liberalisme waarin rijkdom wel oneindig vergaard kan worden en waar iedereen die kans heeft en behoudt omdat de natuurlijke rijkdom niet oneindig vergaard kan worden - of nog anders gezegd door toe te passen datgenen wat het oorspronkelijk monopoliespel ons heeft willen uitleggen - zie http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=73
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|