Discussie: Gratis koffie
Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2008, 11:54   #61
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
heropgevoed lol , en ik mag nog eens geene koffie ................. vroeger was er ne frisdrank automaat ( 15 jaar geleden , voor mijne tijd daar ) maar de blikjes en bekertjes lagen overal verspreid op de werkvloer ............. resultaat automaat weg en 1 maal per jaar drankvergoeding van 75 € netto ............ , en zij met de grootste klep dat dieje wegging waren wel zij die het om zeep gebracht hebben !!!!!
dan had jouw baas ipv jouw wijs te maken dat het de schuld was van je collegas een extra kuisvrouw moeten aanwerven

door jouw schuld heeft hij dat echter niet gedaan - gewoon doordat jij hem geloofd en niet durft tegen te spreken of wat hij zegt zelfs maar in vraag durft te stellen

en door jouw schuld en goedgelovigheid en naieviteit is er dus nu geen werkloze minder, wiens dop je zelf mee moet betalen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:57.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden