Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik denk niet dat de astrale wereld een en al bedrog is, maar er zitten wel bedrieglijke wezens in. Je hebt heel smerige wereld maar ook normale in de hogere astrale regionen. Als wij dromen komen we meestal in de astrale wereld terecht. Dat het gecontroleerd zou worden door de overheid zie ik niet in. Ik zie trouwens niet in hoe de overheid zoals wij ze kennen iets te doen heeft met de astrale wereld. De astrale wereld maakt gewoon deel uit van onze realiteit. Ik vind dat je het hier niet zo goed uitleg, het kan nogal verwarrend en ongeloofwaardig overkomen voor mensen die er niets van kennen en/of niet in geloven.
|
Ja kan verwarrend en ongeloofwaardig zijn, maar dat is het ook met de reptielen. Eigenlijk verwijs ik naar het gebied van hyperspace.
Wat volkomen veilig zou zijn,
Ik denk wel dat er verwarring is over die 2.
De overheid werkt volgens insders ook op deze , astrale, gebieden (denk aan new age achtige zaken). In satanische rituelen (door de overheid, of mischien beter de overheid achter de overheid ) worden er wezens uit de atrale wereld opgeroepen, waar ze mee kunnen werken.
Er is veel en veel meer over te zeggen, maar dat zal ik hier dan maar niet doen. Maar laat ik het zo zeggen, er zit een 'luchtje' aan de astrale wereld.
Pin d"Ar