Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Op risico van een proces aan m'n laars, het VB programma met mijn gedacht erover. Vermits alles wat enigzins kritisch t.o.v. het blok volgens aanhangers gebaseerd is op de leugens en misleiding van de rode media en men mij heeft aangeraden om het programma van het blok een na te lezen zal ik dat hierbij doen. Het is echter niet simpel. Ik begeef me hiermee echter wel op glad ijs. Ik kan een opmerking maken over een punt op de site van het blok, dit punt met m'n eigen woorden vertalen maar dat wordt wellicht ontkend. Ik zou via copy-paste betreffende stukken kunnen plaatsen zodat standpunten niet ontkend kunnen worden maar dan maak ik me schuldig aan plagiaat. Als een van de advocaten van het Blok zich dan eens vervelen heb ik een proces aan m'n been.
Maar soit, zal het minder zekere maar even laten voor het iets zekerder. Ik start dus onder "standpunten vervolgens programma" op de vlaams blok site. http://www.vlaamsblok.be/ en neem het eerste item. "De stem van het volk" Hierin vind ik slechts wat historische feiten over de groeiende stemmenwinst en wat zelfbeklag over de te geringe en vaak negatieve media-aandacht. Wat dit met hun effectieve programma te maken heeft is me een raadsel maar misschien wordt me dat wel duidelijk als ik er toe kom om eens wat verder te lezen.
|
In jouw geval zou ik eerst beginnen met een woordenboek te nemen en te lezen wat er onder "programma" staat!