Discussie: Slavinnetje
Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2004, 14:57   #282
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
Het komt hierop neer: jullie willen oorlog, welnu jullie kunnen oorlog krijgen. Jullie denken dat je boven alle anderen staat, dat je uitverkoren bent, laat me niet lachen. Profiteren van onze permissieve en comfortabele democratieën, eindeloos lamenteren dat ge achteruitgesteld wordt, jullie jongeren opjutten en toelaten dat ze amok maken, met als gevolg dat onze politici met hun totaal verweekte breinen nog meer tegemoet komen aan jullie gezever. Maar dit gaat goed. Je gooit je eigen ruiten in, geloof mij. Er gaat een breekpunt komen, en dan, mijn waarde, zal het plots gedaan zijn met alle gelul, alle voorzichtig politiek correct gezeik; vergeet niet dat de niet-moslims in Europa de overweldigende meerderheid zijn en blijven. En dat ook allochtone niet-moslims jullie arrogantie en agressiviteit kotsbeu zijn. We zullen desnoods een Westeuropees-Afrikaans-Oosteuropees-Aziatisch front vormen om jullie d'eruit te donderen. Profiteer nog maar wat van onze welvaartsstaat, die jullie zogezegd verafschuwen; de wending is nakende en de moslimellendelingen zullen ter helle gestort worden!
wa hebben ze hier nu weer binnengelaten...

Dat forum word hier toch serieus misbruikt de laatste tijd als provoceer-bord voor allerhande extremistische nutballs....

Snofla, vergeet niet dat er nog steeds een grote meerderheid niet-politiek-correcte niet-moslims zijn die van zo'n extremistische kak ook niet moeten hebben.
Vrije meningsuiting hé headijanar.
illwill is offline   Met citaat antwoorden