Discussie: Slavinnetje
Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2004, 15:37   #306
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Illwill,
Ik ben niet graag onbeleefd, maar je ZAAGT, MAN!
1)je spreekt over "geen enkele" alsof jij of ik dat zouden kunnen
verifiëren, werd beantwoord
2)werd beantwoord
1) Jij en ik niet nee, maar de verzekingsmaatschappijen geven geen verzekering aan zaken die niet voldoende beveiligd zijn. Dus het antwoord is hierop :nee. Akkoord? lijkt logisch, maar de winstmarge voor de verzekering moet ook groot genoeg zijn: elke operatie op zich moet winstgevend zijn! en een juwelier die zich verzekert via zijn beroepsvereniging werpt meer gewicht in de schaal dan een juwelier die zich naar belgische gewoonte verzekert via oom, neef of schoonvader, die er ook verzekeringen bij doet...
2) WERD NIET BEANTWOORD! Antwoord nu toch in gods naam gewoon!
ik schreef je al dat ik er nooit aan gedacht heb , onafhankelijk handelaar te worden, maar dat ik wel weet hoe het voelt als een midprice uurwerk, gekocht bij een juwelier, er de brui aan geeft 1 of 2 maand na het verstrijken van de garantie en die juwelier je dan niet meer wil kennen, of je voor een reparatie bijna de prijs van een nieuw aanrekent, dus j�*, ik weet hoe het voelt bestolen te worden...bad luck: volgend uurwerk zéker niet daar kopen...herinner je je niet dat ik dat schreef? IK WEL
Maar dat schreef ik al meer dan 1 keer
filosoof is offline   Met citaat antwoorden