Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Haha, lol. Jij bent niet goed wijs filo. Ik vind het op dit moment nog niet meer erg dat ik met de 2 punten niet kan verder doen want je bewijst met deze post zelf al wat voor een ego trpping persoon jij bent. Je vind het dus even erg, lol. Echt kerel jij hebt echt hulp nodig weet je dat. 
|
Geef je je er rekenschap van dat je nu aan het schelden bent?
waarschijnlijk vermoed je de draagwijdte van wat je schreef niet: maak ereens een tekstanalyse van, misschien zie je het d�*n.
gewoon een vraagje om je te helpen: vraag jezelf eens waarom het geld en het werk van een middenstander meer waard zou zijn dn dat van een loontrekkende... Stel je die vraag eens eerlijk. Misschien zie je dan wat licht
|
1) Wanneer een zaak word overvallen heb je meer emotionele schade.
2) Wanneer een zaak word overvallen is er in veel gevallen voor meer aan waarde gestolen dan jouw 1 enkele horloge.
3) jij gaat niet opnieuw naar dezelfde horloge maker, terwijl een zaak zoals bewezen meerdere keren overvallen kunnen worden.
4) Vind jij het erg dat je bestolen bent met je horloge dan zou je op zen minst begrijpen hoe de mensen zich voelen die men overvallen heeft.
Maak hier nu niet van dat ik vind dat zaken het recht hebben om mensen rommel te verkopen é. Maar zoals ik al eerder heb gezegt heb ik het niet enkel over juweliers, ik heb het over ALLE zaken die overvallen worden of kunnen worden.
Maar nogmaals zoals je net bewezen hebt ben jij enkel met jezelf bezig en de rest mag voor jou de pot op. Jij en je rommel van een horloge is het belangrijkste in deze discussie.