Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2008, 21:09   #52
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Nederlanders zijn echt niet slechter in Engels of Duits.
Met het Engels bedoelde ik dat in er Belgie op "Engels Engels" wordt gefocusd terwijl in Nederland soms op de Amerikaanse toer wordt gegaan. Dat is natuurlijk begrijpelijk maar toch vind ik (vooral de gesproken) Amerikaans Engels soms irritant klinken.

Citaat:
Eigenlijk is overname van het Belgische systeem nooit een optie geweest. Eerder keek men naar Duitsland bijvoorbeeld
Mijn best - maar de wachttijden moeten omlaag - desnoods door het masaal importeren van Vlaamse artsen.

Citaat:
Je geeft verder geen argumentatie. Ik zie het Nederlandse drugsbeleid inclusief de coffeeshops wel als een verworvenheid.
Jaja - als de junks en dealers niet bij jou in de buurt vertoeven is dat inderdaad een "verworvenheid" (= ik ben geen NIMBYist).

Citaat:
Wat mensen willen eten is niet aan jou of mij. Dat die ketens bestaan betekent gewoon dat er vraag naar is. Zonder winst geen Febo of Burger King.
De Vlamen hebben hier wel een "voorsprong": door hun fastfoodketen eerlijk "Quick" te benoemen hebben ze gezorgd dat je op voorhand gewaarschuwd bent dat je alleen maar een vluggertje krijgt, en geen echte... Eerlijke handel noemt men dat

Citaat:
Nou goed, hier voel ik ook wel wat voor. Maar alsjeblieft niet het ruimtelijke ordeningsbeleid van Vlaanderen in z'n geheel naar Nederland halen.
Kom zeg - ik bedoelde alleen maar meer variatie. Dat kan ook gepland en gerealiseerd worden, als er een wil is (zoals ik al gezien heb in Amsterdam (wijk Java en KNSM-eiland).

Ik wil gewoon meer van dat, i.p.v. de zoveelste nieuwe dit:

Bertie is offline   Met citaat antwoorden