Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2008, 08:07   #67
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Jama nee, zo nie he! Eerst zeg je dat moslims voor hun 'ondergeschikte' moeder geen respect moeten hebben en nu ik je zeg dat je larie verkoopt kom je af met nog meer onzin. Anderen zijn niet per definitie ongelovigen en ongelovigen zijn ook niet per definitie vogelvrij verklaard.
Hoe kan je met deze houding ook maar verwachten dat een moslim (of zelfs nog maar 'iemand') ooit voor jou respect zal hebben? Jij en moslimfundamentalisten hebben heel veel gemeen.
Je draait de feiten om. Selectief lezen voor de linkse. Is dat een cursus dat jullie volgen. De zoon staat boven de moeder. Hij moet niet gehoorzamen. Hij is baas in huis indien vader weg is. Hij moet ze wel respecteren. Moslims eerst. Dat is pas eigen volk eerst. De ongelovigen zijn ondergeschikt en mogen worden lastig gevallen besteelt .... . Je moet wel alles weten van die rondhangjongeren hun opvoeding. Nogal wiedes dat die gasten denken alles te mogen. Ze krijgen het thuis met de paplepel ingestoken. Ik hoef geen respect van religie fanaten. Ik eis wel dat ze me met rust laten. Ik heb recht om overal te komen waar ik wil. Ik ben in de verste verte geen fundamentalist. Ik kom wel op voor de verworven rechten van vrouwen en dieren. De haatreligie de islam wil dit stukje bij stukje wegnemen. Uw antwoord van dat ze mij niet moeten respecteren zegt alles over hoe jullie denken. Wij autochtone moeten ons aanpassen en niet omgekeerd. Ik wil en eis van de staat dat ze dwingen dat ouders kinderen opvoeden en het kindergeld hiervoor gebruiken. Ze wonen in Belgie, ze moeten zich dus aanpassen aan onze normen en waarden. Niet omgekeerd. Ongelovigen in bijzonder de vrouwen beschouwen ze als "hoeren" en denken dat ze alles mogen. Het is ongelooflijk hoe weinig zelfbeheersing dat die moslimbroeders hebben. Als ze een vrouw zien zonder tentkleren aan moeten ze die hebben beschimpt of aangeraakt. Die islam religie is echt walgelijk dat ze zelfs nog geen zelfbeheersing predikt tov de mannen.
Probeer dit maar eens in uw fundamentalistische hersentjes in te laten sijpelen. Stop de islamisering stop die haatreligie en wel nu.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden