Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2004, 05:38   #113
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Geef mij 50.000 Euro en ik maak de grootste vuile bom waar je ooit van gehoord hebt.De meesten hier kunnen waarschijnlijk niet bevatten hoe simpel het is.

Decennia lang werden in het arbeidersparadijs dat zich CCCP noemde Caesium gebruikt om zaden te ontdoen van ziektekiemen.Caesium is van nature uit radioaktief,dat vergt dus geen ultracentrifuges om "weapons grade" materiaal te maken - gewoon ff met de Jeep wat heen en weer crossen in het straatarme Rusland en de zo mogelijk nog armere boeren daar hun "ontsmettingsmachines" opkopen:kilos Caesium - zoveel als je maar dragen kan.Plus wat meststof,amoniak en een gloeilamp en een stalen buis bij wijze van verspeidingsmiddel.Exit London,Exit Parijs - EXIT VLAANDEREN....gegarandeerde onbewoonbaarheid voor 30000 jaar.

Slaap zacht iedereen - mischien is het al gebeurd en weten we het niet.....
Ken je dat warme,zacht gloeiende gevoel vanbinnen niet??? - das dus geen liefde heh - das Diab Abu Jajah die zijn zin krijgt.....en uw genen die muteren.....

Of zoals REM al zong Shiny happy people:wie happy is weet van niet beter,wie licht geeft in het donker echter....

PS Voor goede klanten doe ik er 10% korting bovenop - je bent kapitalist of je bent het niet heh