Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
De nationalisten daar zijn de dupe van hun "experiment".
Ze zijn electoraal weggeveegd.
|
Zozo mijn beste Feremans,mag ik enige paralellen trekken naar onze partij die bij onze aloude afkorting SP zonodig de A moest gaan plakken ,nu worden we SP Allochtoon genoemd,mijn hart bloedt ervan maar de criticasters hebben in wezen gelijk gezien de vlijt die er wordt geopenbaard om stemmetjes van allochtoon origine binnen de partij te halen...Het paard van troje binnen onze eigen partijmuren...Dank U wel mijn beste Feremans, aangezien het een tijdelijke winst betreft en we maar moeten afwachten wannéér het trojaanse paard hier met zijn eigen partij op de proppen gaat komen,dit ongetwijfeld met een serieus succes, en het weze hun dan ook tenvolle verdiend ,en een grote afgang van onze kant...Maar zover zal U wel niet in de toekomst willen kijken zeker...
Citaat:
De bevolking vind het achteraf een flauwe grap: het kostte hun de welvaart.
Degenen die zich wilden afscheuren hebben uiteindelijk een enorme prijs betaald
|
Nog liever terug uit de armoede omhoog knokken mijn beste,dan de verknechting van al wat vlaams is te moeten blijven dragen....
Het lood dat er nu op onze schouders ligt kost ons vroeg of laat ook onze welvaart ...Laten we er maar ineens komaf mee maken,maar daar zal U wel niet mee akkoord gaan aangezien eens een slaafje van Di Rupo ,altijd een slaafje van Di Rupo.....
Citaat:
Een dergelijk scenario, waarbij een regio zich afscheurt, en de andere met de poen gaat lopen (Brussel, aansluiting bij Frankrijk) is niet ondenkbaar in onze contreëien...
Grappen zoals die van de Slowaken zien als een "goed voorbeeld" is natuurlijk bij gebrek aan politieke kennis.
Het weze u vergeven 
|
Het hele belgische bestel is nochtans een véél grotere grap dan slowakije mijn beste...
Als U zich graag politieker noemt, is het nu de tijd om Uw moed te tonen...
Geef vlaanderen wat vlaanderen rechtens toekomt...Leg de waalse overheersing aan banden en creëer een echte democratische natie waarin iederéén gelijke rechten én plichten heeft....
En anders gelieve in Uw kot te kruipen én vooral te zwijgen aangezien wij vlamingen het allang moe zijn om steeds maar wéér te moeten horen wat er zou moeten gebeuren ,maar als het zover is ,helemaal niets zien veranderen ,alle beloftes ten spijt...
Met kameraadschappelijke groeten...