Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2008, 09:40   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben homo, maar ga niet akkoord met deze maatregel. Ik ben nog nooit bij een solicitatie gevraagd geweest naar mijn geaardheid (hoeft ook niet) en ik heb op de werkvloer nog nooit gemerkt dat ik gediscrimineed zou worden. Al mijn collega's weten dat ik getrouwd ben met een man, niemand maakt hier een probleem om. Zit het Antwerps stadsbestuur misschien zelf met complexen?
Ik vraag me inderdaad ook af hoe ze dat gaan bepalen.

Moet iedereen bij sollicitatie zijn geaardheid opgeven? Zou bi-sexueel ook tellen dan? Kan je alle kanten mee op.
Zijn brildragers gehandicapten? of moet men persé een doofstomme telefonist aanwerven? (ge zet die mens in een hokje voor een scherm met telefoontjes en klaar is kees).

Zou Monica in feite ooit al het artikelen van Marij Uijt den Bogaerd hebben gelezen?

Allochtonen op de Arbeidsmarkt: Geen Probleem van Racisme
of

Hallo met de VDAB

----------------------------------

Om een contract bij de stad te kunnen krijgen is het vast voldoende om een paar normaal gehuwde mensen (M/V) te kunnen voorleggen die weliswaar gaan toegeven dat ze in feite bisexueel zijn en lenzen dragen.

Monica toch!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2008 om 09:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden