Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2008, 13:13   #15
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
wanneer gaat men beseffen dat de allochtonen helemaal niets vragen.
Men beslist boven hen en stelt daarna dat het voor de allochtonen is, die eigenlijk helemaal niets eisen.
Om het kort te maken: de bedrijfsleiding of wie dan ook moet zich helemaal niet aanpassen; ze moeten er gewoon voor zorgen dat iedereen GELIJKWAARDIG wordt behandeld.
Is dit zo moeilijk.

Mbt het artikel over dhimitude.
Het artikel staat bol van de versimpelingen en veralgemeent acties van bepaalde extremisten naar de gehele moslimbevolking, die HIER HELEMAAL NIET MEE BEZIG IS.
Dus hou op om constant de gekwelde of misnoegde uit te hangen en zich te baseren op losse acties van extremisten.
ahahahahahaah de allahtoontjes dien niets eisen ahahahahahaha je bent naiever dan ik dacht - heb je ook de cursus voor links extremisten gevolgd - dat is namelijk nooit geloven dat de islam-mietjes ook maar enige schuld treffen ahahahaha

Ik weet wel beter die lobby achter de islam mietjes is machtig en groot via o.a. de linkse partijen. Ze ruiken macht de linksen hopelijk worden ze hiervoor ooit zwaar gestraft. In de scholen is het begonnen met een vegetarische maaltijd(goed voor het milieu en de dieren) nu is het volledig halal. Die arme dieren. De meisjes mogen niet mee op schoolreis anders worden ze verstoten. Ik kan nog ueren doorvertellen over alle onrechten dat de islam mensen en dieren aan doet. Maar het heeft weinig zin de meesten zitten dik onder de sloef van de links extremisten. Niemand wordt graag uitgescholden voor racist of oei we hebben ergens hetzelfde gevoel als een VB-er. De doorsnee mens opent langzaam zijn ogen maar heeft angst voor de "zwarten = linksen" dat ze hen zullen verwijten voor racist. De echte racisten zijn de niet aangepaste islam mietjes. Want zeg nu zelf iemand die vrouwen dieren andersgelovigenen homo's onderdrukt, dat zijn toch mietjes he.

Laatst gewijzigd door shaddy : 5 juni 2008 om 13:19.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden