Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2008, 13:14   #168
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Met alle teksten die ik op dit forum gelezen heb over Vlaanderen...
Een mens met gezond verstand zou hier wegblijven.
Multinationals zouden hun fabrieken moeten sluiten in dit vreemd (-eling) hatende gehucht.
Weet dat elke niet vlaming een vreemdeling is.
Wat een bende idioten wonen hier in dit gehucht dat op de wereldkaart niet eens zichtbaar is. Dat geen bodemschatten bezit, dat zo vervuilt is dat mensen sterven aan allerlei kankers...
Trots... waarom zou ik trots moeten zijn op een alles hatende groep mensen.
Waarvan de meeste hun roots hebben afkomstig uit de bezetters die hier het hier voor het zeggen hebben gehad.

De Spanjaarden hebben hier hun zaad gelaten, wetende dat de Arabieren hun zaad in Spanje hebben gelaten...
Heb je Philip Dewinter al eens goed bekeken ... die heeft meer weg van die Spanjaard met Arabische roots dan de Vlaming met blauwe ogen en blond haar... Ironie ten top!
In Nederland is de bevolking overwegend blond met blauwe ogen... Waarom... zij hebben het zaad van de bezetter niet gekregen omdat ze onafhankelijk waren... daarom.

Wat is een Vlaming ?

Een beetje Italiaans (Romeinen), een beetje Frans (Napoleon), een beetje Spaans/Arabisch (Spanje is 800 jaar in handen van de Moren geweest), een beetje Duits (WW1, WW2), een beetje Hollands, een beetje Canadees (de "bevrijders WW2), een beetje Oostenrijks,...

Vertel mij wat is een vlaming...

ze verstaan elkaar niet (Limburger - West Vlaming)....

Vlaanderen Vlaams is een utopie!
Bol het dan af. Genoeg vreemdelingen die naar hier willen komen, daar hebben we geen tekort aan
Savatage is offline   Met citaat antwoorden