Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2008, 00:49   #79
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Neen, ik droom niet: ik geloof dat gewoon.
Ik ben ervan overtuigd dat ik ergens in 2075-2080, als héél oude heer, ooit zal zeggen tegen H.M.Koningin Elisabeth I van 'dat ik zó trots en fier ben dat ik altijd heb blijven geloven in België en Zn Koningshuis, ook op de momenten dat het minder ging'.

In 1950 wilden Wallonië het Koningshuis weg. Nu denken ze daar helemaal anders over. Missch is het binnen 50 jaren terug zo iets.

Maar ik ben er zeker van dat men de algemene welvaart en zekerheid niet zal vergooien in een wild avontuur.
Niet al te zeker zijn mijn beste....Voor mij mag het nu al game over zijn wat die hele monarchie betreft, het zijn dinosaurussen uit een verleden waar afkomst belangrijker is dan intellect...en laat dat nét nu hetgeen zijn waar ze volstrekt niet in uitblinken...Noem het gerust de gevolgen van te weinig variatie waardoor achterlijkheid eerder de norm dan de uitzondering dreigt te worden....De adel verarmd mijn beste, niet alleen materieel maar zeer zeker geestelijk aangezien zij steeds in datzelfde vijvertje vissen wat de degrenatie in de hand werkt...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden