Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Cedric Vloemans, dé Homepage heeft een nieuwe rondvraag het land ingestuurd. U kan deze terugvinden op www.vrijemening.be. Deze werd gestuurd naar tal van politici, drukkingsgroepen, verschillende journalisten... en intussen reeds een week geleden.
Is het toeval, of is het traditie maar vanuit de hoek der traditionele partijen komt er weinig tot geen respons. De extremen daarentegen - en hiermee bedoel ik partijen die een zwart-witkoers varen in het communautaire luik - reageerden vrijwel onmiddellijk.
Ik vind het betreurenswaardig dat op - zoals u zelf kan oordelen - vrij normale vragen van een burger geen reactie meer wordt gegeven. De kloof wordt dieper, maar jammergenoeg zien ze dat in Brussel niet in.
|
Allemaal leuk en aardig, maar u stelt de vragen niet als burger, u stelt de vragen als uitbater van een niet-neutrale internetpagina. Ik kan best begrijpen dat bepaalde partijen of politici geen zin hebben om daar aan mee te werken. Verder is het natuurlijk wel een leuk initiatief om dezelfde vragen naar een grote groep politici te sturen en hun antwoorden overzichtelijk naast elkaar te zetten.