Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2008, 18:21   #19073
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wel wel.. Hilary en Obama zijn blijkbaar te gast op Bilderberg 2008 dat dit jaar in Chaltilly, Washington plaatsvind. Uiteraard in alle stilte, want de mainstream media bericht er praktisch niet over. Hun woorvoeders willen niet zeggen waar precies dat ze zitten. Het is duidelijk dat ze op de Bilderberg zitten. Bilderberg heeft al lang een reputatie voor een "kingmaker" te zijn. Tony Blair en Bill Clinton zijn er ook geweest voordat ze president en eerste minister werden. Bilderberg is het vehicel van industrielen, politici, religieuzen, media... voor een wereldregering. Dat Hillary en Obama op de bilderberg zijn bewijst eens te meer dat zij de elite genegen zijn, en dat er werkelijk niets zal veranderen naar wie de echte touwtjes in handen heeft.

.

Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/articles...lary_obama.htm
Wel, wel, wel, nog altijd geef je geen bron die aantoont dat Obama en Hillary Clinton op Bilderberg zijn/waren.

Let wel, ik zeg niet dat het niet zo is, alléén ontbreekt voorlopig elk bewijs.

De ontmoeting gisteren tussen beide vond in elk geval niet op Bilderberg plaats, maar wel bij Senator Dianne Feinstein thuis.

Oh ja, voor ik het vergeet.
Believers hebben er geen probleem mee bronnen te vervalsen, leugens te posten, hoaxes als bron te gebruiken. Ze kunnen echter wel verontwaardigd doen wanneer men in een citaat enkele woorden vet zet.
Dus, voor alle duidelijkheid, het vet in het citaat komt van mij.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 juni 2008 om 18:29.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden