Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
En die mensen die op zulke peiling ingaan, vertonen minstens even dom gedrag als dat gedrag dat ze Leterme verwijten. En dat zijn er heel wat zo te zien.
|
Citaat:
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” 0 0%
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen 0 0%
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken 0 0%
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist
John Stufflebeam 1 2,56%
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef 0 0%
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen
*Lorre*, AdrianHealey, Another Jack, armando, BCD, brother paul, C2C, DebianFox, Donar, duveltje382, fb718882, FDM, flamingant, fransV, Gargamel, Groentje-18, Herr Oberst, jamás será vencido, Jean-Pierre, Kim, koewachtenaar, largo_w, liberalist_NL, lombas, metten, Mitgard, moser, Nr.10, pibo®, Polle Tieker, Praetorian, Scherven A. Mok, stropdrager, Svennies, toccata, van exaerde herman, VlaamseKracht, Zwartengeel
|
Wat anders doe jij eigenlijk in deze draad behalve reageren op een peiling waarop volgens jou alleen maar mensen ingaan die even dom gedrag vertonen als het gedrag dat ze Leterme verwijten?